onsdag, december 15, 2010

Mina drömmar

dag 15 - mina drömmar

jag är en dagdrömmare som fantiserar om allt från myrsteg till världsförändringar. jag vill resa jorden runt - spela poker i las vegas, gå på fotbollsmatcher i barcelona, äta baguetter under eiffeltornet, rida på kameler i sahara, åka till kina och titta på pandor, bada i varma källor på island, dricka whiskey (trots jag inte tycker om det) i skottland, gå på modevisningar i milano, köra i 300km/h på autoban i tyskland, frossa i arkitektur i aten, plocka vindruvor i chile, ja det finns nog ingen ände. jag drömmer om en karriär där det inte finns något färdigt mål. jag vill förändra, jag vill utvecklas, jag vill klättra, jag vill projektera, jag vill sträva! på det här finns en kärlekshistoria med ett lyckligt slut. en själsfrände som förevigt kan få mig att känna trygghet, passion, glädje, mod, styrka och livslust.
jag tror på en kombination mellan
familjeliv och äventyr!

varför inte bo i london en period ??

.. takvåning i centrala stockholm ..

.. bygga hus på skånes västkust ..

2 kommentarer: