söndag, januari 09, 2011

Girls from the past

Begravning igår då.. jag hade ingen relation till han som dött och tror inte ens jag träffat honom. men var där som stöd för kära mormor! hann träffa morfar, morbror och kusiner också. på det begav jag mig efteråt till hagfors och anlände på julias 20-årskalas. härligt att träffa tjejerna från förr , prata gamla minnen , skratta åt allt dumt vi gjort, skåla på vår framtid och dansa tills fötterna värkte. bilfärden hem inatt till ksd var dock allt annat än trevlig. regn på allt det här skapade blixthalka. glad för att inte jag körde. kom nog i säng halv 5, men redan klockan elva imorse var jag uppe och åt våfflor. för vad sa vi inte om att sova bort drömmarna? haha, nej - kommer nog sova i soffan hela eftermiddagen om jag känner mig själv rätt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar